شرکت توسعه راههای پارس

شرکت توسعه راههای پارس با بیش از 45 سال سابقه اجرایی، بعنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین پیمانکاران تاریخ وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران در احداث راه، بزرگراه، آزادراه، پل، تونل، راه‌آهن و فرودگاه در داخل و خارج از ایران، بعنوان یک شرکت بین‌المللی قابل‌اعتماد برای کارفرمایان داخلی و خارجی شناخته می‌شود.

سابقه احداث بیش از 4000 کیلومتر راه اصلی و فرعی، بیش از 500 کیلومتر بزرگراه و آزادراه، 50 کیلومتر تونل، 280 پل، بیش از 500 کیلومتر راه‌آهن، مشارکت در احداث 7 فرودگاه و نیز در اختیار داشتن هزاران نفر نیروی متخصص و ماهر و بیش از 900 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و تجهیزات مختلف، شرکت توسعه راههای پارس را بعنوان یکی از شرکت‌های معتبر صنعت احداث در منطقه خاورمیانه تبدیل نموده است.

شرکت توسعه راههای پارس تمامی خدمات مورد نیاز صنعت احداث شامل فاز مطالعه و برنامه‌ریزی، طراحی و مهندسی، مدیریت پروژه، تدارکات و خرید، ساخت و ساز، پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی، بهره‌برداری، نگهداری و تعمیر، تامین مالی و سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد.

این شرکت موفق به اخذ گواهینامه‌های مختلف از جمله بالاترین صلاحیت در رشته‌های راه و ترابری، ساختمان و ابنیه، نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه کشور و نیز گواهینامه‌های بین‌المللی ISO/TS 29001:2010 ،ISO 45001:2018 ،ISO 14001:2015 ،ISO 9001:2015 و نیز HSE-MS و IMS-MS شده است.

شرکت توسعه راههای پارس بعنوان سرمایه‌گذار در قالب قراردادهای EPCF & BOT تا کنون موفق به اجرای چندین پروژه ملی آزادراهی از جمله آزادراه تهران – پردیس و آزادراه ساوه – همدان شده است.

این شرکت از اوایل دهه 90 میلادی، موفق به اخذ و اجرای پروژه‌های گوناگونی در کشورهایی نظیر پاکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و قزاقستان گردیده است که از این حیث جزء پیشتازان عرصه صدور خدمات فنی و مهندسی در کشور محسوب می‌گردد.

فهرست
error: Content is protected !!