شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران

شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران در سال 1347 با نام “تکنولوگ”، در راستای تحقق اهداف و رسالت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی و مشاوره‌ای صنعتی به کارفرمایان مختلف، تحت پوشش آن سازمان آغاز نمود و تا سال 1359 با این نام به فعالیت خود ادامه داد و در سال 1389 به بخش خصوصی واگذار گردید.

در حال حاضر، این شرکت یکی از شرکت‌های مهندسین مشاور پیشرو در ایران با بیش از 55 سال تجربه می‌باشد که موفق شده است تا کنون بیش از 450 پروژه در زمینه‌های صنایع ریخته‌گری، ذوب، نورد، ماشین‌سازی، خودروسازی، نیروگاهی، نفت و گاز، پالایشگاه و پتروشیمی، حمل و نقل ریلی و دریایی، تاسیسات، مجتمع‌های مسکونی، اداری، تجاری، دانشگاهی، ورزشی، بیمارستانی، بهداشتی و درمانی، صنعتی و نظامی، انرژی‌های تجدیدپذیر و بهینه‌سازی انرژی، مهندسی سیستم‌ها، مشاوره مدیریتی، بازرسی فنی، بررسی میدانی و کنترل کیفیت را به اتمام برساند.

این شرکت با بیش از 110 پرسنل بسیار ماهر، باتجربه و باانگیزه، مصمم است خدمات خود را با بالاترین کیفیت و استانداردهای روز دنیا به منظور برآورده کردن انتظارات و نیازهای کارفرمایان خود، ارائه دهد. شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران از روش‌ها و ابزارهای نوین مهندسی و مدیریتی بهره می‌گیرد و موفق به اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی ISO 45001:2018 ،ISO 14001:2015 ،ISO 9001:2015 و HSE-MS شده است.

تا کنون مهمترین شرکای خارجی این شرکت از کشورهای کانادا، اتریش، ایتالیا، ونزوئلا، آلمان، فرانسه، ژاپن، تایوان، چین، روسیه، مجارستان، ترکیه و استرالیا بوده‌اند.

برای بازدید از وبسایت رسمی شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران، لطفا روی لینک زیر کلیک بفرمایید.

وبسایت شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران

فهرست
error: Content is protected !!