خدمات و حوزه‌های فعالیت

به لطف تلاش و فداکاری کارکنان خود، ما یکی از معدود شرکت‌هایی هستیم که قادر به ارائه خدمات در کل زنجیره ارزش ساخت‌و‌ساز می‌باشد. درعین‌حال، شبکه‌ای متراکم از شرکت‌های اقماری و تابعه متعدد ما، به گسترش حوزه‌های فعالیت ما کمک می‌کنند. این تنوع گسترده ما را در موقعیتی قرار می‌دهد که بتوانیم هزینه‌ها و منابع را به‌طور موثر هدایت نماییم.

♦ حوزه‌های فعالیت

ما تلاش خود را بر روی پروژه‌های بزرگ متمرکز می‌کنیم. ما پروژه‌های پیشگام، خلاقانه و سازگار با محیط زیست را در حوزه‌های مختلف خلق و اجرا می‌نماییم.

– راه، بزرگراه و آزادراه
– تونل و پل
– راه‌آهن
– فرودگاه
– ساختمان‌های چند منظوره، تجاری و…
– مسکن
– بیمارستان
– سازه‌های صنعتی
– صنایع نفت و گاز
– پالایشگاه و پتروشیمی
– مخازن
– نیروگاه
– خطوط انتقال برق
– لوله‌گذاری
– نیروگاه خورشیدی
– نیروگاه بادی
– سد
– تصفیه‌خانه آب و فاضلاب
– شبکه آبیاری و زهکشی
– خطوط انتقال آب
– شبکه فاضلاب و آب سطحی
– معدن

♦ خدمات

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس، طیف گسترده‌ای از خدمات زیر را ارائه می‌نماید:

– فاز برنامه‌ریزی (Planning)
– مهندسی و طراحی
– مدیریت پروژه
– تدارکات و خرید
– ساخت‌و‌ساز
– پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی
– بهره‌‎برداری، نگهداری و تعمیر
– تامین مالی
– سرمایه‌گذاری

راه، بزرگراه و آزادراه

توانمندی‌های ما در حوزه راه، بزرگراه و آزادراه

شبکه زیرساخت کارآمد، سنگ بنای اقتصاد جهانی است. خدمات حمل‌و‌نقل رقابتی ایمن و پایداری حمل‌و‌نقل، برای رشد و توسعه کشورها اساسی و ضروری می‌باشند.
راه‌ها، بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها عناصر حیاتی تمامی شبکه‌های حمل‌و‌نقل هستند، چرا که تمامی سایر مراکز حمل‌و‌نقل دیگر مانند راه‌آهن‌ها، فرودگاه‌ها و بنادر را به یکدیگر متصل می‌کنند. بنابراین کارایی کل سیستم حمل‌و‌نقل تنها با ایجاد شبکه‌های زیرساخت هماهنگ میسر است.

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس در حوزه‌های راه، بزرگراه و آزادراه، پروژه‌های شاخصی را احداث می‌نماید که برای کارفرمایان خود و جوامع آنها، پیشرفت پایدار، رشد اقتصادی – اجتماعی، ایمنی و صرفه‌جویی در زمان را به‌همراه دارد.
مشارکت گروه بین‌المللی آباد راهان پارس در پروژه‌های راه، بزرگراه و آزادراه از سال 1355 آغاز شد. گروه بین‌المللی آباد راهان پارس نقش بسزایی در مشارکت و ساخت آزادراه‌ها ایفا نموده است و هیچ شرکت یا گروه ایرانی‌ای، چنین سابقه درخشانی در این زمینه نداشته است.
گروه بین‌المللی آباد راهان پارس تا کنون 11 آزادراه احداث کرده است و درحال‌حاضر، در حال احداث 2 آزادراه است. گروه بین‌المللی آباد راهان پارس در ساخت و تامین مالی 4 آزادراه به شرح زیر مشارکت داشته است:
– آزادراه تهران – پردیس (PCF & BOT)، به اتمام رسیده
– آزادراه ساوه – همدان قطعه 2 (PCF & BOT)، به اتمام رسیده
– آزادراه پل‌زال – اندیمشک (PCF & BOT)، به اتمام رسیده
– آزادراه تبریز – مرند (EPCF & BOT)، در حال اجرا

تجربه احداث آزادراه در مناطق صعب‌العبور کوهستانی مانند آزادراه تهران – شمال (مناطق 1 و 2) و آزادراه تهران – پردیس، شرکت را قادر ساخته است تا توانایی مدیریت و احداث هر آزادراهی را در هر موقعیت جغرافیایی داشته باشد. به‌طور‌کلی، پروژه‌های آزادراهی احداث‌شده توسط گروه بین‌المللی آباد راهان پارس با سرعت و اختلاف زمانی بسیاری نسبت به سایر شرکت‌ها، به‌اتمام رسیده است و از‌این‌رو، جوایز و تقدیرنامه‌های متعددی به شرکت اعطا شده است.

دبیری کمیته شرکت‌های سرمایه‌گذار در آزادراه‌های کشور، طی 10 سال گذشته، از سوی سایر شرکت‌های سرمایه‌گذار در آزادراه‌ها، به معاونت محترم آزادراه‌های گروه بین‌المللی آباد راهان پارس، جناب آقای مهندس خدایار خاشع، واگذار شده است. این کمیته نقش بسزایی را در تهیه دستورالعمل‌ها و مسائل مربوط به آزادراه‌های کشور دارد.

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس، علاوه بر ایران، راه‌ها و بزرگراه‌هایی در پاکستان، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان و عراق احداث نموده است.

پل و تونل

توانمندی‌های ما در حوزه پل و تونل

پل

پل‌ها نقش ویژه‌ای در زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل جاده‌ای دارند، زیرا نقاط مختلفی را که معمولاً غیرقابل دسترس هستند، به‌هم متصل می‌کنند. پل‌ها به‌طور گسترده برای عبور از رودخانه‌ها، دره‌ها، دریاچه‌ها و جاده‌ها استفاده می‌شوند و از زمان‌های قدیم تا مدرنیته، گذرگاهی را با سایر نقاط زمین فراهم نموده‌اند. پل‌ها با هدف حمل بارهای ترافیکی، عبور از هر مانعی و برقراری ارتباط موثر بین دو مقصد احداث می‌شوند. از آنجایی که متغیرهای زیادی برای نحوه عملکرد پل‌ها وجود دارد، از قبیل هندسه، طول دهانه‌ها، مصالح موجود، ویژگی‌های خاک و جریان ترافیک، لذا می‌توان پل‌های متنوعی را طراحی کرد و ساخت.

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس، صدها پل فولادی و بتنی در پروژه‌های راه، بزرگراه، آزادراه، تقاطع‌های شهری و راه‌آهن در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف احداث کرده است که بیش از نیمی از آنها، پل‌های طویل با دهانه‌های بزرگ هستند.
– آزادراه پل‌زال – اندیمشک، طول دهانه‌ها (متر): 55  + 100 + 55 و 50 + 90 + 50
– آزادراه تهران – شمال (منطقه 2 – قطعه C)، طول دهانه‌ها (متر): 60 + 102 + 102 + 57
– آزادراه تهران – شمال (منطقه 2 – قطعه C)، طول دهانه‌ها (متر): 55 + 94 + 94 + 52
– راه‌آهن میانه – تبریز (قطعه 9)، طول دهانه‌ها (متر): 20×50
– تقاطع غیرهمسطح میدان 72 تن قم، حداکثر طول دهانه (متر): 57، طول پل (متر): 330

در ساخت پل‌های مختلف، ما از روش‌های پل‌سازی به‌شرح زیر استفاده کرده‌‌ایم:
– روش ساخت درجا (Cast in-situ Method)
– روش پیش‌ساخته (Precast Method)
– روش دهانه به دهانه (Span-by-Span Method)
– روش طره متعادل (Balanced Cantilever Method)
– روش پیشرانی (Incremental Launching Method)

تونل

تونل‌ها، گذرگاه‌های زیرزمینی هستند که برای حمل بار و مسافر، آب، فاضلاب و غیره استفاده می‌شوند و راه‌حل‌های جذابی برای جاده‌ها، راه‌آهن‌ها، خدمات عمومی و مخابرات هستند. ساخت تونل برای مسیرهای حمل‌و‌نقل در سراسر جهان، روز به روز اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند. تونل‌ها، شبکه‌های حمل‌و‌نقل را با متصل کردن کشورها به یکدیگر، متحد‌کردن جوامع و کاهش زمان سفر، دگرگون می‌سازند.
یک تونل خوب با یک سری از جنبه‌های حیاتی تعریف می‌گردد که شامل غیرقابل‌نفوذ بودن در برابر آب و سایر عناصر بیرونی و به‌طور کلی، ایمن‌بودن و داشتن نقاط خروجی، می‌باشد. قبل از ساخت یک تونل، بایستی بررسی‌های زمین‌شناسی و مراحل طراحی و مهندسی دقیق و مناسبی صورت گیرد. علاوه‌براین، باید اطمینان حاصل شود که یک تونل در برابر حوادث زمین‌شناسی مانند زلزله و لرزش، ایمن است. یک تونل مناسب باید عمر طولانی و حداقل نیازهای تعمیر و نگهداری را داشته باشد. درنهایت، یک تونل باید در طول مراحل ساخت‌و‌ساز و بهره‌برداری، کمترین تاثیر را بر محیط زیست داشته باشد.

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس، با بیش از 45 سال تجربه، در حوزه ساخت انواع تونل‌های حمل‌و‌نقل، در احداث تونل‌ها در پروژه‌های راه، بزرگراه، آزادراه و راه‌آهن تخصص دارد. این بدین معناست که کارفرمایان ما می‌توانند از تجربیات ما در احداث انواع تونل‌ها در شرایط مختلف زمین‌شناسی (چه زمین نرم، چه صخره سخت و چه شرایط ترکیبی) در شهرهای بزرگ، مناطق لرزه‌خیز فعال، گذرگاه‌های کوهستانی و زیر آب، بهره گیرند.
گروه بین‌المللی آباد راهان پارس، ده‌ها کیلومتر تونل در پروژه‌های جاده‌ای، بزرگراهی، آزادراهی، شهری و ریلی در نقاط مختلف جغرافیایی احداث کرده است.
– آزادراه تهران – شمال (منطقه 2 – قطعه C)، طول تونل: 1،189 متر، سطح مقطع: 133 مترمربع
– آزادراه تهران – شمال (منطقه 2 – قطعه C)، طول تونل: 1،170 متر، سطح مقطع: 100 مترمربع
– راه اهرم – فراشبند (قطعه 2)، طول تونل: 2،605 متر، سطح مقطع: 110 مترمربع
– راه‌آهن میانه – تبریز (قطعه 8-الف)، طول تونل: 2،800 متر، سطح مقطع: 114 مترمربع

ما در ساخت تونل‌های مختلف، از روش‌های زیر استفاده کرده‌ایم:
– روش کند و پوش (Cut and Cover Method)
– روش تونل‌زنی جدید اتریشی (NATM)
– روش حفاری و انفجار (Drill and Blast Method)

همچنین گروه بین‌المللی آباد راهان پارس دارای انواع ماشین‌آلات و تجهیزات مخصوص تونل‌زنی، از قبیل ردهدر، درام کاتر و جامبو دریل است.

شهری

توانمندی‌های ما در حوزه شهری

پروژه‌های عمرانی شهری، همسو با نیاز شهر و شهروندان، بعنوان مهمترین عامل در اجرای موفق طرح‌های توسعه شهری می‌باشند و به مرور زمان هویت شهر را شکل می‌دهند، لذا توجه به این پروژه‌ها از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود.

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس در اجرای انواع پروژه‌های عمرانی شهری، فعال بوده و تا کنون چندین پارک و مسجد، کیلومترها تقاطع‌های همسطح و غیرهمسطح شهری و کیلومترها اتوبان شهری احداث کرده است.

راه‌آهن

توانمندی‌های ما در حوزه راه‌آهن

پایداری حمل‌و‌نقل در دو دهه گذشته بدلیل ضرورت کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) و کنترل تغییرات آب و هوایی مورد بحث و توجه قرار گرفته است. مفهوم حمل‌و‌نقل پایدار را می‌توان به‌عنوان حمل‌و‌نقل کالا و انسان در عین تضمین رفاه اقتصادی و اجتماعی و کاهش اثرات نامطلوب بر محیط زیست و بطور کلی جامعه، توصیف کرد. پایداری در حوزه حمل‌و‌نقل با 8 هدف از 17 هدف توسعه پایدار (SDGs) پیشنهاد‌شده توسط سازمان ملل متحد (UN) مرتبط است.
راه‌آهن نقش مهمی در توسعه پایدار سیستم‌های حمل‌و‌نقل ایفا می‌نماید و به رشد اقتصادی هر کشوری کمک می‌کند، زیرا توسعه تجارت، صنعت و بازرگانی یک کشور تا حد زیادی به توسعه زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بستگی دارد.
حمل‌و‌نقل ریلی می‌تواند مقرون‌به‌صرفه باشد و نسبت به سایر انواع روش‌های حمل‌و‌نقل، سازگارتر با محیط زیست، قابل‌اعتمادتر، فوق‌العاده ایمن‌تر و سریع‌تر باشد. حمل‌و‌نقل ریلی، کمترین تاثیر را تحت‌تاثیر شرایط جوی و ترافیکی می‌پذیرد و برای حمل بارهای حجیم و سنگین در مسافت‌های طولانی‌تر، مناسب است.

مشارکت گروه بین‌المللی آباد راهان پارس در پروژه‌های راه‌آهن از سال 1372 آغاز گردید و تا کنون صدها کیلومتر راه‌آهن توسط این گروه ساخته شده است. گروه بین‌المللی آباد راهان پارس، هم‌اکنون در حال ساخت راه‌آهن شیراز – بوشهر – عسلویه (قطعات 10-الف و 10-ب) است.

فرودگاه

توانمندی‌های ما در حوزه فرودگاه

حمل‌و‌نقل هوایی بخش مهمی از زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل محسوب می‌گردد و تاثیر زیادی بر شهرنشینی و همچنین رشد اقتصادی بلندمدت دارد. حمل‌و‌نقل هوایی، خود، یک کارفرمای اصلی است و ده‌ها میلیون شغل در سراسر جهان ایجاد کرده است. حمل‌و‌نقل هوایی مزایای اجتماعی قابل‌توجهی دارد و ممکن است تنها وسیله حمل‌و‌نقل در مناطق دورافتاده باشد، بنابراین شمول اجتماعی را ارتقاء می‌دهد. حمل‌و‌نقل هوایی با تسهیل گردشگری، به رشد اقتصادی و کاهش فقر کمک می‌کند. این صنعت، محرک تجارت جهانی و تجارت الکترونیکی است که به جهانی‌شدن تولید، کمک می‌کند.
فرودگاه‌ها به‌طور قابل‌توجهی باعث رشد اقتصاد محلی می‌شوند، جهانی‌شدن اقتصاد کشورها را تسهیل می‌کنند و همچنین مزایای اجتماعی را برای جامعه فراهم می‌نمایند. با این حال، همراه با مزایای اجتماعی – اقتصادی، فرودگاه‌ها بر محیط زیست اطراف، اکولوژی و جامعه تاثیر منفی می‌گذارند. بنابراین باید برای ساخت و توسعه “فرودگاه‌های پایدار” تلاش کرد.

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس تا‌کنون در ساخت یا توسعه 9 فرودگاه از جمله فرودگاه‌های مهرآباد، خرم آباد، اردبیل، شهرکرد، سنندج، ایلام، یاسوج و هرات (افغانستان) مشارکت داشته است.

ما قادریم تمامی اجزای یک فرودگاه شامل موارد زیر را احداث کرده یا توسعه دهیم:
– باند پرواز (Runway)
– تاکسی‌وی (Taxiway)
– اپرون (Apron)
– توقفگاه هواپیما (Aircraft Stand)
– آشیانه (Hangar)
– برج کنترل (Control Tower)
– توقفگاه هلیکوپتر (Helicopter Stand)
– ایستگاه آتش‌نشانی (Fire Station)
– ساختمان ترمینال (Terminal Building)
– پارکینگ (Parking Lot)

ساختمان

توانمندی‌های ما در حوزه ساختمان

صنعت ساختمان در بسیاری از کشورها، نقشی انکارناپذیر در ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید ثروت و ارزش‌افزوده در اقتصاد دارد. این صنعت بطور مستقیم و غیرمستقیم برای شمار زیادی از افراد شغل ایجاد می‌کند و عملکرد بسیاری از صنایع در کشورها، با رونق بخش صنعت ساختمان ارتباط دارد.

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس تا‌کنون صدها هزار مترمربع انواع ساختمان، شامل ساختمان‌های چندمنظوره، تجاری، اداری و دولتی، صنعتی، هتل، مسکن و بیمارستان احداث کرده است.
ما در‌حال‌حاضر، در‌حال ساخت یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های خاورمیانه، بیمارستان 1000 تختخوابی دکتر شریعتی، در تهران هستیم. همچنین در مراحل پایانی ساخت، ساختمان‌های غیرصنعتی مجتمع پتروشیمی مرجان هستیم.

نفت، گاز و انرژی

توانمندی‌های ما در حوزه نفت، گاز و انرژی

بخش‌های نفت و گاز از صنایع اصلی در بازار انرژی هستند و نقش موثری در اقتصاد جهانی به‌عنوان منابع اولیه و اصلی سوخت جهان دارند. فرآیندها و سیستم‌های تولید و توزیع نفت و گاز بسیار پیچیده و سرمایه‌بر بوده و نیازمند تکنولوژی روز هستند.بخش نفت و گاز که بزرگترین بخش جهان از نظر ارزش دلاری است، یک قوه محرکه جهانی است که از صدها هزار کارگر در سراسر جهان استفاده می‌کند و سالانه صدها میلیارد دلار در سطح جهان تولید دارد. در مناطقی که شرکت‌های بزرگ نفت و گاز را در خود جای داده‌اند، این شرکت‌ها به‌قدری حیاتی هستند که اغلب سهم قابل‌توجهی در تولید ناخالص داخلی ملی دارند.
بخش نفت و گاز معمولاً به سه بخش اصلی تقسیم می‌گردد:
1. صنایع بالادستی: اکتشاف، استخراج و تولید نفت خام، گاز طبیعی و میعانات گازی.
2. صنایع میان‌دستی: انتقال، ذخیره‌سازی و فرآوری نفت، گاز و میعانات گازی.
3. صنایع پایین‌دستی: پالایش نفت خام و تصفیه گاز طبیعی و تبدیل آنها به محصولات نهایی مختلف و همچنین بازاریابی و توزیع تجاری این محصولات به مصرف‌کنندگان نهایی به اشکال مختلف از جمله گاز طبیعی، سوخت دیزل، بنزین، انواع روغن، نفت سفید، سوخت جت، قیر، نفت گرمایشی، گاز LPG و سایر انواع محصولات پتروشیمی.

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس در‌حال‌حاضر یکی از پیمانکاران پیشروی فعال در پروژه‌های نفت، گاز و انرژی کشور محسوب می‌گردد. اهتمام مدیریت گروه بین‌المللی آباد راهان پارس در انجام به‌موقع پروژه‌ها و به‌اتمام رساندن آنها به بهترین‌نحو با تکیه بر نیروی انسانی مجرب، ناوگان ماشین‌آلات سنگین و تجهیزات تخصصی، موجب موفقیت در اجرای پروژه‌ها و شهرت این گروه شده است، که این امر خود، انگیزه اصلی کارفرمایان در واگذاری پروژه‌های جدید به گروه بین‌المللی آباد راهان پارس بوده است.
گروه بین‌المللی آباد راهان پارس از سال 1379 فعالیت خود را در بخش‌های نفت، گاز و انرژی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آغاز نمود و از آن زمان تا کنون با اجرای موفق چندین پروژه در کشور نامی نیک و ثروتی ماندگار خلق کرده است. گروه بین‌المللی آباد راهان پارس ده‌ها پروژه عظیم در زمینه‌های مختلف بخش‌های نفت، گاز و انرژی به‌شرح زیر احداث کرده است:
– صنایع پایین‌دستی
– صنایع میان‌دستی
– پالایشگاه و مجتمع پتروشیمی
– مخازن
– نیروگاه
– پست برق
– خطوط انتقال برق
– لوله‌گذاری و خطوط لوله

پروژه‌های شاخص در حال اجرای ما در بخش‌های نفت، گاز و انرژی به شرح زیر می‌باشند:
– مهندسی، خرید و تدارکات، ساخت، نصب، پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی فاز دوم مخازن پتروشیمی و نفت فراسکوی عسلویه.
– تامین برق تلمبه‌خانه‌های 1 و 2 پروژه خط لوله گوره – جاسک شامل خدمات مهندسی، خرید و تدارکات، ساخت، نصب و راه‌اندازی چهار پست برق (132/400 – 63/230 – 11/230 – 11/132 کیلو ولت)، توسعه یک پست 230 کیلو ولت و احداث 108 کیلومتر خطوط انتقال برق 132 و 230 کیلو ولت (EPC).
– خرید و تدارکات، ساخت و نصب مجتمع پتروشیمی مهر پترو کیمیا.

نیروگاه‌های خورشیدی و بادی

توانمندی‌های ما در حوزه نیروگاه‌های خورشیدی و بادی

انرژی تجدیدپذیر، انرژی حاصل از منابعی است که به‌طور طبیعی درحال تجدید هستند اما جریان محدودی دارند. به‌عبارت‌دیگر، منابع تجدیدپذیر در گذر زمان عملاً پایان‌ناپذیر هستند اما در مقدار انرژی موجود در واحد زمان، محدود هستند. این منابع، شامل منابعی مانند نور خورشید، باد، باران، جزر و‌ مد، امواج دریایی و زمین گرمایی می‌باشند.
انرژی‌های تجدیدپذیر اغلب بعنوان “انرژی‌های سبز” یا “انرژی‌های پاک” نیز شناخته می‌شوند. با‌این‌حال، این بدان معنا نیست که این انرژی‌ها برای محیط زیست مضر نیستند و هیچ تاثیری ندارند. با‌این‌وجود، آنها در مقایسه با سوخت‌های فسیلی، تاثیر زیست‌محیطی کمتری دارند. به‌همین دلیل است که این منابع، به عناصر مهمی در استراتژی‌های مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها از نظر توسعه پایدار، به طور فزآینده‌ای مورد‌توجه قرار گرفته‌اند.
نیروگاه‌های خورشیدی از انرژی حرارتی خورشید که فراوان، دردسترس، متناوب و درعین‌حال ارزان است، برای تولید انرژی استفاده می‌کنند.
نیروگاه‌های بادی که به آنها “مزرعه بادی” یا “پارک بادی” نیز گفته می‌شوند، گروهی از توربین‌های بادی در یک مکان هستند که برای تولید برق مورد استفاده قرار می‌گیرند. نیروگاه‌های بادی از نظر وسعت، از تعداد کمی توربین تا چندصد توربین بادی که منطقه وسیعی را پوشش می‌دهند، احداث می‌گردند. این نیروگاه‌ها می‌توانند در خشکی یا فراساحلی باشند.

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس قادر به ساخت انواع نیروگاه‌های خورشیدی و بادی، در هر اندازه و موقعیت جغرافیایی می‌باشد و تمامی خدمات مهندسی، خرید و تدارکات، ساخت و احداث، پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی مرتبط با این نیروگاه‌ها را ارائه می‌نماید.

آب و فاضلاب

توانمندی‌های ما در حوزه آب و فاضلاب

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس تا کنون ده‌ها پروژه در بخش آب و فاضلاب در حوزه‌های زیر احداث کرده است:
– سد
– تصفیه‌خانه آب و فاضلاب
– شبکه آبیاری و زهکشی
– خطوط انتقال آب
– شبکه فاضلاب و آب سطحی

معدن

توانمندی‌های ما در حوزه معدن

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس خدمات زیر را در حوزه معدن ارائه می‌دهد:
– انجام کلیه مراحل اکتشاف از مقدماتی تا تفصیلی
– پردازش تصاویر ماهواره‌ای و معرفی مناطق مستعد معدنی
– تخمین میزان ذخیره و طراحی استخراج معدن روباز و زیرزمینی
– انجام تست‌های فرآوری و طراحی کانسپت کارخانه‌های فرآوری طلا و مس
– اجرای EPC ساخت کارخانه‌های فرآوری طلا و مس
– سرمایه‌گذاری در پروژه‌های معدنی در کلیه بخش‌ها شامل اکتشاف، استخراج و فرآوری

پروژه درحال‌اجرای گروه بین‌المللی آباد راهان پارس در حوزه معدن، “سرمایه‌گذاری و احداث کارخانه تولید شمش طلا به‌ظرفیت سالانه 200 کیلوگرم در محدوده معدنی طلای هیرد با استفاده از کانسنگ تارگت 3 معدن طلای هیرد” (EPCF) می‌باشد.

فهرست
error: Content is protected !!